Pytania i odpowiedzi

W tej sekcji zapoznać się można z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania. Należy pamiętać, że aplikacja mobilna Nieamputuj.pl nie wymaga logowania użytkownika. Nie pobieramy od użytkowników danych osobowych. Każdy zainstalowane oprogramowanie jest dla nas jedynie wirtualnym numerem przypisywanym do aplikacji zainstalowanej na telefonie.

Gdzie znajdę numer licencji wersji płatnej aplikacji?

Po wykupieniu subskrypcji aplikacja otrzymuje specjalny identyfikator użytkownika. Zalecamy zapisanie w bezpiecznym miejscu identyfikatora „Użytkownika ID”. Jest on dostępny w sekcji „Moje konto” aplikacji i składa się z 36-ciu znaków. Podanie identyfikatora jest wymagane podczas odzyskiwania subskrypcji lub w procesie składania ewentualnej reklamacji.

Czy zakupiona subskrypcja wersji płatnej automatycznie jest odnawiana?

Nie. Zakup subskrypcji wersji płatnej jest operacją jednorazową. Użytkownik ma dostęp do wersji płatnej przez okres 1 roku. Odnowienie nie jest realizowane automatycznie. Użytkownik po wygaśnięciu subskrypcji sam decyduje czy zakupić ponownie dostęp.

Czy po odinstalowaniu aplikacji mogę przywrócić jej licencję?

Tak. Po ponownym zainstalowaniu aplikacji w module zakupowym, przed dokonaniem zakupu dostępny jest przycisk “Czy masz już Abonament?”. Należy kliknąć ten przycisk, podać “Identyfikator Użytkownika” i kliknąć przycisk OK. Należy jednak pamiętać, że przywrócenie licencji jest możliwe tylko dla konta z którego został wcześniej dokonany zakup w sklepie Google Play lub App Store.

Gdzie przechowywane są moje zdjęcia i komentarze dodane do Historii Wpisów?

Wszystkie informacje utworzone w aplikacji przechowywane są tylko na urządzeniu, na którym aplikacja została zainstalowana. Odinstalowanie aplikacji usuwa wszystkie wpisy utworzone w ramach aplikacji.

Jak usunąć dane utworzone w aplikacji z urządzenia?

Wszystkie informacje utworzone w aplikacji przechowywane są tylko na urządzeniu, na którym aplikacja została zainstalowana. Aby usunąć wszystkie dane należy odinstalować aplikację z urządzenia.

Znane błędy w aplikacji nad których rozwiązaniem pracujemy

Na początku pragniemy poinformować, iż obecnie pracujemy nad rozwiązaniem poniżej przedstawionych błędów. W przypadku zgłaszania niewskazanych tutaj błędów prosimy o kontakt poprzez aplikację w sekcji “Uwagi i Sugestie” lub pisząc na adres email aplikacja @ nieamputuj.pl

Co zrobić gdy po zakupie pakietu dodatkowych zapytań do AI nie widać ich w aplikacji?

Zauważyliśmy, że bardzo rzadko ale zdarza się, że po zakupie pakietu dodatkowych zapytań AI na, po zakupie aplikacja nie odświeża o tym informacji. Pokazuje dalej, że Pozostało 0 analiz AI. W takiej sytuacji prosimy o wyłączenie i włączenie aplikacji ponownie.

Przeglądanie artykułów otrzymanych w odpowiedzi AI informuje, że nie mam wersji płatnej

Zauważyliśmy, że szybkie przeglądanie wielu artykułów udostępnianych w odpowiedzi AI powoduje, że co jakiś czas wyskakuje komunikat o braku dostępu do wersji płatnej. W takim przypadku prosimy odczekać minutę i powrócić do przeglądania artykułów.